Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч на нафта от помпата 147 1.9 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теч на нафта от помпата 147 1.9 16V

    Привет колеги! От много време не съм писал, но ето,че отново съм тук. Проблема е следния, преди 2 дни като карах Алфата,която майка ми кара, забелязах,че работи грубо (все едно няма налягане), след това ми замириса на нафта доста сериозно, при което погледнах отдолу и видях че си прави гьол от нафта... Свалих капаците отгоре запалих и локализирах теча - от помпата.. Ще прикача снимки за да видите по-добре. Теча е от най-горната част на помпата,където са тези 4 болта! Има ли как да се оправя това без да се сваля ангренажа, и според вас сериозно ли е? Поздрави!
    Снимки:
    Attached Files
    VOLVO S60 D5 2.4 210HP
    Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
    Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

  • #2
    П.П. Иде ми да развия 4-те ботла-за да видя какво става.. Дали е добра идея? Работата ми намирисва на гарнитура...
    VOLVO S60 D5 2.4 210HP
    Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
    Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

    Comment


    • #3
      Уплътненията който са под това капаче са заминали ,но не е болка за умиране във BOSCH се продават ремонтни комплекти на цена от към 40 лв. Подменят се и всичко си става както преди даже и по добре ... Поздрави.

      Comment


      • #4
        Здравей, и аз така си помислих! Болтовете са удобни за развиване...дали ще има нужда да свалям цялата помпа или може и така?

        Поздрави!
        VOLVO S60 D5 2.4 210HP
        Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
        Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

        Comment


        • #5
          Добре ще е да свалиш цялата помпа туй като под всеки един капак има помпен елемент те са три на брой и над всеки има уплътнения ти сега ако смениш само на този следващите ще започнат да изпускат и те след време. Във тази тема е малко по добре развит въпроса http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558
          .Ако не си се занимавал преди не започвай сам да си я правиш има много тънкости вземи някой с теб който го е правил и преди ,за да не станат по големи бели.. Поздрави.
          Аз на моята имах същия проблем и го реших по този начин с помощта на колегите от фиат форума..

          Comment


          • #6
            Колега,много полезна информация!!! Сега като разглеждам, при мен проблема е това уплътнение по средата... Може и да се справя без сваляне на помпата (само за горният течащ сегмент..) Сега ще слезна да отворя и да видя какв ое положението и ще ви държа в течение!
            П.П. При мен няма други симптоми освен по-грубата работа, която е в резултата на теча на нафта и загуба на налягане...
            VOLVO S60 D5 2.4 210HP
            Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
            Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

            Comment


            • #7
              Щом така си решил да го правиш но най-често не е проблем големия о- пръстен ,а има два по малки със едни бели тефлонови втулки който се държат около един метален елемент обозначени са със номера 14 и 15 на тази разгъвка на помпата която е във фиат форума..

              Comment


              • #8
                Благодаря колега, проблема е,че тези Т40- четири болта са затегнати,като че ли никога не трябва да се развъртат...Спрях,за да не счупя тресчотката и сега се чудя за по-удобен инструмент...
                VOLVO S60 D5 2.4 210HP
                Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
                Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

                Comment


                • #9
                  Като се разхлаби един от 4те болта и другите тръгват по лесно те се взаимно затягат..

                  Comment


                  • #10
                    Мдаам, доста затегнати са тези болтове. То това май ще ти е основния проблем. Аз лично счупих един торкс, с втория път превъртях болтовете.

                    Comment


                    • #11
                      Наистина са отвратителни! Затегнати са като за последно..Добре,че спрях,иначе и аз щях да си счупя Bosch тресчотката за 60 лева....Сега се чудя на какв ода сложа битчето(торкса) за да стане работата... Пръснах леко с WD40 болтовете, ефект нулев..
                      VOLVO S60 D5 2.4 210HP
                      Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
                      Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

                      Comment


                      • #12
                        Дори да пръскаш няма и да има ефект те болтовете отгоре са боядисани за да не се развиват от вибрациите , аз ги развивам когато сваля помпата и тогава не става много лесно , но поне мога да я хвана така както на мен ми е удобно .Трябва с единично усилие да се развие ,а не с лашкане..

                        Comment


                        • #13
                          Колеги, свалих капачето заедно с уплътнението,единствено не успях да изкарам нещото в цилиндъра,на което се слага пружината.Ето снимките,изглежда ми наред уплътнението.. Идеи?
                          Качвам снимки с висока резолюция на всички изкарани от мен детайли!
                          Attached Files
                          VOLVO S60 D5 2.4 210HP
                          Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
                          Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

                          Comment


                          • #14
                            Сега като гледам,и сравнавям моето с онова уплътнение- от на Фиат форума, и мисля,че при мен е от него:
                            Attached Files
                            VOLVO S60 D5 2.4 210HP
                            Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
                            Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

                            Comment


                            • #15
                              По-добре смени и тези о пръстени който ти казах 14 и 15 те ако са зле изглеждат като надъфкани (така или иначе в ремонтния комплект ги има) и на това клапанче от 1вата снимка трябва от другата му страна където лежи на капачето да има една малка профилна шаибичка ,ако е паднала в помпата е много лошо. Изкарай си и помпения елемент(това което е с пружината ) да видиш дали няма ръб.

                              Comment

                              Working...
                              X